مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-25سياسي

آغاز هفته پدافند غیرعامل با اجرای 50 ویژه برنامه در شهرستان مرزی آستارا


گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با اجرای 50 ویژه برنامه در حوزه های پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی با مشارکت دستگاه های خدمات رسان از روز چهارشنبه در شهرستان مرزی آستارا آغاز شد.

- ایسنا/گیلان گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با اجرای 50 ویژه برنامه در حوزه های پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی با مشارکت دستگاه های خدمات رسان از روز چهارشنبه در شهرستان مرزی آستارا آغاز شد.

اولین روز از هفته پدافند غیرعامل با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان مرزی آستارا در مزار شهدای گمنام و غبار روبی، دیدار با امام جمعه آستارا و همچنین برگزاری مانور نانوایی های دوگانه سوز همراه بود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار آستارا در جریان دیدار مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان آستارا با امام جمعه با بیان اینکه امسال شعار گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، با عنوان پدافند غیرعامل، دفاع همه جانبه در مقابل جنگ ترکیبی، ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید نامگذاری شده است و در این شهرستان 50 برنامه شاخص اجرا خواهد شد اظهار کرد: پدافند غیرعامل مجموعه اقداماتی است که انجام می شود تا در صورت بروز حملات مختلف دشمن، خسارات احتمالی به کمترین میزان خود برسد و به بیان دیگر هر اقدام غیر مسلحانه ای که موجب کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفته پدافند غیرعامل با اجرای 50 ویژه برنامه در شهرستان مرزی آستارا

آغاز هفته پدافند غیرعامل با اجرای 50 ویژه برنامه در شهرستان مرزی آستارا